The hand that rocks the cradle is the hand that rules the world.


Segmen : Super Duper Lawak Blogger !!! ^_^
Write by Mrs NorSalihah on Monday, 11 November 2013 | 3 comments

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum wbt.
Sy join segmen lg ^^ hee~ Okay, jenis segmen kali ni kena buat lawak berdasarkan gambar meoww di bawah ni. Entah blh ke sy buat lawak, takut org x gelak langsung krikk krikkk~ 
Let's START !

klik gambar meoow klu nak join ^^

Cik Meoww tgh fikir nak kuruskan badan..
Tiba-tiba ada dua ekor meoow lg nak hasut2 dia.



Hah ~ tu je la. -.- sorry klu x lawak.
Macam x lawak jer, mcm x lawak jer.


Kucing betina kucing jantan,
Pergi gerai curi makan,
Ni je lah yg dapat sy berikan,
Hope korg terhibur ya kawan-kawan...

Nampak. Siap pantun lg. haha, ok sayonara~









FUTURE
PAST