The hand that rocks the cradle is the hand that rules the world.


Giveaway Saya Sayang Malaysia – JiwarOsak
Write by Mrs NorSalihah on Thursday, 26 September 2013 | 9 comments




Giveaway Saya Sayang Malaysia





Jom Sertai Saya Memeriahkan Lagi Giveaway ini..

Hanya 4 Step untuk Sertai Giveaway Saya Sayang Malaysia




1. Tajuk "Giveaway Saya Sayang Malaysia – JiwarOsak"

2. Copy and Paste Code entry giveaway

3. Follow dan Like fanpage Sponser

AbgferOz | Izzat Nazmi | Ieta Mat Sa’ad | Dunia Niaga Ieta | Delima Zamrud | Mohd Ridzwan | Sheila Salim | Nizam Ijam | Amirul Syahnaz | Rosila Wati | Nrl Ndh | Cik Gksb | Miszz Nadea | Aqilah Azmy | Syiera Shiera | Lienda Ramly | Diera Tekikushika | Nurmujahidah Ismail | Edizz PreTouch | Dayang Deno | Hadi Ismail | Tengkubutang Miaw | KyLe Kesha


4.Lengkapkan Ayat – Saya Sayang Malaysia kerana….
Di negara Malaysialah kita lahir. Sebelum negara merdeka ramai pejuang tanah air terkorban bagi mempertahankan negara tercinta kita. Mereka sanggup demi negara Malaysia. Janganlah kita sia-siakan negara yang kita sayang ini. Di sini lah juga kita menimba ilmu, mencari nafkah. Dan tidak kiralah apa jenis bangsa sekalipun, kita tetap warganegara Malaysia. Semoga negara kita sentiasa aman, inshaAllah. Saya tidak akan m'sia-siakan negara ini. TERIMA KASIH MALAYSIA.

Sila Layari Website Penganjur untuk menyertai giveaway ini..



FUTURE
PAST